piektdiena, 2012. gada 13. aprīlis

Sveikas meitenes, dāmas, sievietes:)
Tā kā ārā ir sācies pavasaris - viss sāk zaļot, plaukt, saulīte sāk mūs sildīt aizvien vairāk. Tad nu man ir ienākusi ļoti forša ideja, ko vēlētos piedāvāt Jums!:)
Mēs visas esam daiļas, mums patīk sevi sapucēt - uzvelkot skaistas klitas, uzliekot aksesuārus, uzlikot skaistas acu ēnas.
Tad nu es vēlos lai Jūs atverat savu skapi un izvelkat no viņa visas savas skaistās kleitas, lai vai tās būtu jaunas, vai pavecākas un jau noliktas malā un noputējušas. Bet es vēlos, lai Jūs šīm kleitām dodat otro dzīvības dvašu!
Tāpēc es Jums piedāvāju atlasīt savas skaistās kleitas (vismaz 5cas) Kuras ir ekstravagantas, skaistas, krāsainas, dīvainas, tādas kādas ir redzamas modeskatēs, bet kuras reti kura atļaujas uzvilkt lai izietu cilvēkos:)

Tad nu ko man vajag no Jums? Tas būtu - kāda skaista, saulaina diena, Tavs labs garstāvoklis, smaids, Tavas jaukās kleitas, aksesuāri un ja nu Tev ir kāda ideja kur varētu tapt pavasarīgas bildes.
Tev nav ne par ko jāsatraucas, bildes būs pilnīgi par velti, es apstrādāšu un tad Tu saņemsi viņas. Šis vairāk būs kā pakalpojums man:)
Nebaidies, bet piesakies, jo Tu esi satriecoša un jaunas bildes Tev nenāks notikti par ļaunu:)

Raksti man.

/Dzhavafoto/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru